tirsdag den 3. april 2012

Et bloggertræf

I søndags var jeg til bogbloggertræf på Sjælland og jeg tror efterhånden, jeg er den sidste i rækken af deltagere, til at fortælle om den fantastisk dag. For fantastisk, det var den.

Jeg startede ud kl. 6.15 for at nå at komme i bad og gøre mig færdig inden jeg skulle være i Fredericia kl. 10.00. Her tog google maps så røven på mig, for jeg var hos Irene allerede kl 9.30. Ups ups. Men heldigvis tog hun det pænt og vi kørte afsted for at hente Tanja.

Jeg havde været virkelig nervøs for, om turen derover skulle blive akavet, især fordi Tanja og Irene kendte hinanden i forvejen. Men heldigvis var de begge super søde og snakken gik lystigt hele vejen.
Da vi (endelig) nåede over til Katja, hvor hele herligheden skulle holdes, var der allerede godt fyldt op. Ikke mindre end 15 endte vi med at være alt i alt. Stor respekt til Katja og Rebecca for planlægge, bage og skaffe goodie bags.
For sådan nogle var der nemlig også. Og hold da op, nogle vildt lækre goodie bags.



Bøgerne er sponsoreret fra følgende forlag (og mange tak for det)
Ulvespor er fra Kristine fra forlaget Punktum


Blomsternes hemmelige sprog er fra Tine fra forlaget Lindhardt og Ringhof

Dødens ventesal, Camp 4, Blodtåge og Dødsbørn er fra Sebastian fra forlaget Facet (Facebookside)

Monster High er fra Knud fra forlaget Buster (Facebookside)

Stjålet, Den røde pyramide og Den sommer alting ændrede sig er fra Ane fra forlaget Carlsen

Uge 36 er fra Tina fra forlaget Peoples Press, der desuden henviser til Krimifan.

God mod Nordenvind er fra Susanne fra forlaget Hr. Ferdinand.

Sidste, men ikke mindst, er der Silhuet og Hereafter fra Harald fra forlaget Tellerup, der desuden har en youtube-bruger.


Foruden alle de mange lækre bøger, var der en fin rød goodie bag, fyldt med sjove ting og læseprøver :)

Der blev serveret kage, sodavand og frugt og der blev snakket på livet løs.
Det var så skøn en dag, at vi endte med at blive på Sjælland til kl. 19, hvilket resulterede i, at jeg først var i min seng kl 1! Men det var helt sikkert det værd.
Det var så dejligt at sætte ansigt på folk og få snakket om vores fælles interesse, alle bøgerne. Jeg håber bestemt ikke, det er sidste gang!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar