fredag den 18. maj 2012

Fredagsønske #1

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)

There’s something about the new guy at Crossroads High…

Most sixteen-year-olds have friends. Aden Stone has four human souls living inside him:

One can time travel.
One can raise the dead.
One can possess another human.
One can tell the future.

Everyone thinks he’s crazy, which is why he’s spent his entire life shuffled between mental institutions and juvie. All of that is about to change, however. For months Aden has been having visions of a beautiful girl—a girl who carries centuries-old secrets. A girl who will either save him or destroy him.

Together they’ll enter a dark world of intrigue and danger... but not everyone will come out alive.


Jeg synes, det lyder spændende med de forskellige sjæle og deres evner og det er ikke noget, jeg kan mindes at have læst om før. Bogen koster omkring 4 £ på Amazon og det er jo billigt. Der er endnu to i serien og det lader til at bog nr. 4 forventes at udkomme i juni 2013:



 Desuden er der et eller andet ved de forskellige covers, jeg godt kan li. Måske er det den måde, titlerne er skrevet på :)

3 kommentarer:

  1. Den lyder faktisk rigtig spændende! Må hellere tilføje den til ønskelisten ;)

    SvarSlet
  2. Yeps, det begyndte først at gå rigtigt godt, da jeg fik hendes direkte nummer, og derved ikke behøvede blive stillet om hele tiden, men bare kunne kime hende ned - stakkels dame! Jeg har til gengæld netop fået den skriftlige bekræftelse ind af døren i dag, så nu er det hele på plads! Wee.

    Hehe, jeg tror faktisk, for en enkelt gangs skyld, at jeg har bare en smule styr på tingene - ellers er jeg tit sådan en som venter til sidste øjeblik. Men min forlovede er ikke god til at arrangere noget som helst, så jeg står lidt alene med det hele, derfor er jeg også lidt tidligere ude. Og jeg tror nu ikke du er bagud, prøv bare at se mig, jeg har endnu ikke invitationerne ude. Laughs/suk/skrig...

    SvarSlet
  3. Sus: Sådan en ønskeliste bliver hurtigt alt for lang ;)

    Michelle: Fantastisk, så har du det i hvert fald sort på hvidt :)
    Haha vi var ude og aflevere de sidste to invitationer i dag. Virkelig pinligt når S.U. er 1/6, men de havde dog fået lidt info over telefon ;)
    Jeg er også bare bedst under pres, men det fungerer virkelig ikke til bryllupsplanlægning. Og det hele hænger på mig fordi min kæreste arbejder rigtig meget (han har lige rundet 300 timer i den her måned).
    Så endnu en gang jubler jeg over, at vi fik det ændret til en reception, selvom jeg ofte stadig får spørgsmål som: Var det af økonomiske årsager I ikke ville have det store bryllup? (Nej, en reception er ikke ligefrem billig) Er du ikke bare virkelig ked af ikke at få det store kirkebryllup alle piger drømmer om? (Nej, langt fra) Og min favorit: Holder I så den rigtige fest senere når I får penge til det? (AARGH)

    SvarSlet