mandag den 26. november 2012

BogForum 2012

BogForum er godt nok længe siden, men jeg har ikke haft tid til at skrive om den skønne oplevelse før nu. Efter weekenden og køreturen var jeg helt ødelagt - min skulder kunne slet ikke holde til det så jeg brugte et par dage fuldstændig omtåget af smertestillende mens min søde BedsteVeninde passede mig (Hr. Kæreste var smuttet til Langeland). Da jeg så nogenlunde var kommet mig over weekenden tog BedsteVeninden hjem og jeg faldt ned af trappen, hvorefter jeg brugte en eftermiddag/aften på skadestuen og kom hjem med en besked om at slappe af og ikke løfte noget i 14 dage. Så BedsteVeninden kom tilbage og boede indtil Hr. Kæreste kom hjem.
Ugen efter tog jeg så i skole og var begravet i opgaver og lektier, fordi jeg havde misset en del, da jeg lå hjemme. Jeg har altså haft nok at se til og har først nu tid til at fortælle om den dejlige weekend, jeg tilbragte på Sjælland.

Jeg tog turen derover om fredagen og var så heldig, at jeg kunne overnatte hos søde Michelle. Vi var inde i Bella Centeret både lørdag og søndag, brugte en pokkers masse penge og fik signeret en masse bøger. Blandt andet mødte jeg Jill Mansell, som var helt fantastisk sød. Hun var utrolig glad for at snakke og brugte lang tid på at stille mig spørgsmål - meget underlig oplevelse, men også ganske sjovt.


 Jeg mødte også Margit Sandemo, som jo er en utrolig produktiv forfatter. Jeg synes, det er så fedt at hun stadig kommer til signeringer selvom hun er ret så gammel.




Jeg fik en del signeringer, men især den sidste var vigtig for mig. Jeg har været vild med Dennis Jürgensens bøger nærmest siden jeg lærte at læse så da jeg fandt ud af han kom til BogForum, var det et must for mig at se ham.
Og han var fantastisk! Sød og interessant at høre på - og så afslørede han lige, at han skriver på en krimi-serie til voksne i øjeblikket. Anderledes, men samtidig spændende!


Det var en rigtig godt weekend og helt sikkert de efterfølgende smerter værd! Det var rigtig hyggeligt at bo hos en anden bognørd og snakke bøger, ægteskab, bøger, blogs, bøger og katte ;)

I kan læse mere om vores weekend hos Michelle.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar