søndag den 24. marts 2013

Bogudsalg


Jeg har i dag været ved at rydde op i mine bøger (mere om det i et andet indlæg) og i den forbindelse har jeg fundet ikke mindre end 150 bøger, jeg gerne vil skaffe mig af med. Så I får hermed muligheden for at få dem.

- Bøgerne er gratis, men man skal selv betale forsendelsen og pengene skal være på min konto, før bøgerne bliver sendt. (Jeg skal til Aalborg tirsdag, så jeg har mulighed for at tage nogen med der, hvis nu).
- Det er først-til-mølle princip i kommentarfeltet.
- Alle bøgerne er i god stand, men der vil oftest være skrevet i dem på første side i højre hjørne - enten et E, et A eller BBT.














18 kommentarer:

  1. Jeg vil gerne overtage de to af Karin Slaughter :D Og så Kenneth Bøgh Andersen: Den forkerte død :)
    Og kan se du har nogle af Mary Higgins Clark. Dem vil jeg også gerne

    Jeg kan ikke lige læse titlerne. Billederne er for små på mobilen. Og kan underligt nok ikke se billeder på din blog på min computer -.-

    SvarSlet
  2. Jeg har VIRKELIG forsøgt at begrænse mig!!!

    Jeg har skrevet ud fra hvert billede for at gøre det lidt mere overskueligt.

    Hvornår skal du til Aalborg tirsdag? Skal nemlig hjem derfra i løbet af tirsdag.. Ellers kan du måske have dem med d. 6. og smide dem af hos mig? Ellers må jeg se på om jeg kan komme forbi og hente dem..

    De sataniske vers
    Skyggen
    Den vej hvor du bor

    Hemmelighedsfulde fortællinger
    Guld
    Maise Njor bogen
    Bavian

    Fars lille pige
    Rystet spejl
    Grand avenue
    Champagnepigen
    Lad de små børn komme til mig
    Den agtværdige morder
    Men ikke hvis det gælder din datter

    Hypnotisøren
    Illusionernes bog
    Kære fucking dagbog
    Det tabte paradis

    Øverst til højre

    De tre af Anne B Ragde
    En skærsommernats drøm

    De tre Julie Hastrup
    Operation snehvide
    operation isbjørn
    Den forkerte død

    4 veninder

    Régine Deforges

    Dostojevskij

    SvarSlet
  3. Jeg vil meget gerne have:

    Sparks: Skytsenglen og Jonathan Livingstone Havmåge :)

    SvarSlet
  4. Denne kommentar er fjernet af forfatteren.

    SvarSlet
  5. Uh jeg vil meget gerne have:
    en kassedames gevordigheder
    leif gw - en anden tid, et andet liv
    orhan pamuk - istanbul
    patricia highsmith - de tre tom ripley bøger

    Jeg er i Aalborg tirsdag, hvor og hvornår er du?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal i Ikea omkring middag, så hvis du kan mødes derude omkring vil det være super :)

      Slet
    2. Vi kan såmænd mødes i Ikea :) Har du et tlf nummer hvor vi kan aftale nærmere?

      Slet
    3. Jeg har sendt dig en mail :)

      Slet
  6. Jeg vil gerne have "Fængslende venskaber" også. :)

    SvarSlet
  7. Jeg vil gerne have en tudekiks!

    Ikke fair af sætte sådan et tilbud op når ungerne ikke var puttet endnu :p

    SvarSlet
    Svar
    1. Haha, det er jeg dælme også ked af ;)

      Slet
  8. Vil meget gerne eje slide, hvad vil det koste at få den til sendt?

    SvarSlet
    Svar
    1. En boblekuvert koster omkring 15 kr. (tror jeg nok) og forsendelsen for bogen (der vejer 303 g) er omkring 30 kr. som B post og 35 som normal.

      Så mellem 45 og 50 kr., alt efter hvilken forsendelse du vælger :)

      Slet
  9. Jeg vil meget gerne have Beatles af Lars Saabye Christensen! Og hvor er det fantastisk, at du gør det her!

    SvarSlet
    Svar
    1. En boblekuvert koster omkring 15 kr. (tror jeg nok) og forsendelsen for bogen (der vejer 638 g) er omkring 40 kr. som B post og 46 som normal.

      Så mellem 55 og 61 kr., alt efter hvilken forsendelse du vælger :)

      Jeg skulle jo af med dem på en eller anden måde og så er det rart, hvis de kan glæde andre :)

      Slet
  10. Ej, hvor er det bare den sødeste idé at give dine bøger væk! Jeg ville elske at eje Anne B. Ragde "Jeg skal gøre dig så lykkelig". Er der mulighed for det? :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak :)

      Alle Anne B. Ragdes bøger er desværre allerede taget.

      Slet
    2. Æv, det kan jeg godt forstå! Hun er skøn!

      Slet