fredag den 24. maj 2013

Fredagsønske #52

Jeg er typen, der ikke kan lade være med at kigge på bøger. I boghandler, på Goodread, på Amazon, på blogs og tusinde andre steder på nettet. Derfor er min ønskeliste altid rigtig lang. Fremover vil jeg hver fredag smide et indlæg om en bog fra min ønskeliste. Forhåbentlig kan jeg inspirere andre :)


Titel: The Knife of Never Letting Go
Forfatter: Patrick Ness
Udgivelsesdato: 5. Maj 2008

Prentisstown er ulig nogen anden by. Her kan alle høre alle andres tanker i en overvældende, uendelig strøm af Larm. Kun en måned fra den fødselsdag, der vil gøre ham til mand, falder Todd og hans hund  Manchee (hvis tanker Todd også kan høre, ligegyldig om han vil eller ej) over et område med fuldkommen stilhed. De finder ud af at i en by hvor privatliv er umuligt, er noget forfærdeligt blevet gemt - en hemmelighed så rædselsfuld at Todd og Manchee må flygte for deres liv.

Men hvordan flygter du når dine forfølgere kan høre hver eneste af dine tanker?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar