tirsdag den 9. juli 2013

Once Upon a Read-a-thon 2013: Dag 2

Dag 2 er nu ved at være ovre for mit vedkommende og jeg må sige at i dag virkelig har været en god læsedag! Jeg har fået læst 2 hele bøger og er startet på den tredje, men den når jeg ikke at blive færdig med inden jeg smutter i seng.

Jeg startede dagen ud med at læse The Summoning af Kelley Armstrong og den var en del bedre end jeg forventede, men mine forventninger var også utrolig små! Bogen fik 3 stjerner og var på 390 sider. Herefter fik jeg læst Smart Girls Get What They Want af Sarah Strohmeyer og den var jeg virkelig glad for. Den var sød, sjov og let - altså en perfekt sommerbog. Den fik 4 stjerner og var på 352 sider. Til sidste fik jeg startet på Wintercraft af Jenna Burtenshaw og den er ganske fin indtil videre, selvom jeg synes den var lidt forhastet i starten. Jeg er lige nu 122 sider inde, hvilket bringer mig op på i alt 864 læste sider i dag og 1428 sider i alt i løbet af de sidste to dage. Det er jo helt vildt! Jeg føler mig ret sikker på at nå mine mål, til trods for den sygdom, der forsøger at få mig ned med nakken. Men nu må jeg se, hvordan det kommer til at gå i morgen!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar