tirsdag den 2. juli 2013

Spørgerunde

Nu har jeg jo i 30 dage forsøgt at vise lidt andet end min interesse for bøger og jeg håber, I har kunne lide det. Men det kan jo være, I sidder derude med nogle spørgsmål som I gerne vil have svar på. Og det skal I da have mulighed for. Jeg smutter til London en uges tid (wuhuu) og når jeg vender hjem vil jeg besvare de spørgsmål, der eventuelt kommer. I er velkomne til at spørge om alt mellem himmel og jord, men jeg vil dog forbeholde mig ret til ikke at besvare anstødende eller alt for private spørgsmål :) (Og spørgsmålene må også gerne handle om bøger) ;)

Indtast blot spørgsmålet herunder og tryk send, så modtager jeg det på mail. I vil blive sendt til en anden side, hvor I skal indtaste fire tal for at bekræfte og så kan I trykke continue og vende tilbage hertil. Det er 100 % anonymt og I må stille så mange spørgsmål I vil :)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar