torsdag den 7. maj 2015

Forsinket (igen)

Nå, men den der konkurrence, ikke? Den sluttede da vist for et godt stykke tid tilbage. Jeg må være helt ærlig og indrømme, at jeg havde glemt den. Eksamensræset har ædt min hjerne og Pigebarnet har taget min energi. Men derfor skal der selvfølgelig stadig findes to vindere (og gøres klar til endnu en konkurrence, som kommer på bloggen i løbet af weekenden og som er noget for enhver bog- og katteelsker).

Vinderen af  Jeg ville være enke, og jeg ville være digter af Tove Ditlevsen er:

Trolderier

Vinderen af Celestine af Olga Ravn er:

Caroline Stadsbjerg

Begge vinderen har fået en mail - stort tillykke :)

2 kommentarer:

  1. Pyt med at det blev sent, sikke en dejlig nyhed! Vil sådan glæde mig til at modtage bogen, og endnu mere til at læse den - tusind tak!
    Venligst, Caroline

    SvarSlet